سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین مردم کسی است که دانش مردم را بر دانش خویش بیفزاید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

اخبار با شگاه پرسپلیس

 
 

افشین قطبی
دیروز خبر زدیم که قطبی سرمربی تیم ملی شد .
دیروز واقعا قطبی سرمربی شد . او را به فدراسیون بردند و سرمربی تیم ملی کردند و دوباره به تربیت بدنی رفت و دیگر سرمربی نبود به همین سادگی .
اینجا به هر حال ایران است

حتی اگر فیفا هم بگوید دولت و حاکمیت حق دخالت در فوتبال را ندارد و حتی اگر رئیس فدراسیون هم بداند که قانونا دولت نه باید حق دخالت در فوتبال را داشته باشد و اگر خبر کوچک ترین دخالتی به گوش فیفا برسد شدید ترین برخورد را با فوتبال ایران می کند و این برخورد از همه گران تر برای دولت تمام می شود اما باز باید توجه داشته باشید که دولت ، صد در صد فوتبال این مملکت را مال خود میداند و مدیرهای این فوتبال هم در ایران زندگی می کنند و میخواهند حالا حالا ها مدیریت کنند پس نمی شود در این فوتبال دولتی در کشوری که همه چیزش دولتیست و حتی یک تلویزیون خصوصی وجود ندارد ، دولت به خود اجازه دهد که دخالت نکند …
مگر می شود که روزنامه کیهان از نسبت فامیلی داشتن افشین قطبی با وابستگان رژیم قبل بنویسد و بعد دولت ساکت بنشیند تا در زمانی که این همه نیروی ارزشی ومورد تایید مثل قلعه نویی و مایلی کهن وجود دارند افشین قطبی سرمربی تیم ملی شود ؟
به هر حال این همه آدم می توانند به نماز خوان بودن مایلی کهن و قلعه نویی شهادت دهند اما آیا تا به حال کسی دیده قطبی نماز بخواند ؟
مگر رئیس فدراسیون فوتبال جرات دارد حرف صبح خود را ظهر تکذیب نکند ؟
بخاطر آنکه از سوی فیفا دولت متهم به دخالت در فوتبال نشود کفاشیان از دیروز تا حالا سه بار تکرار کرده است که هنوز سرمربی تیم ملی را انتخاب نکردیم .
دیروز استیلی بازیکنان پرسپولیس را تمرین داد و احتمال دارد امروز قطبی را روی نیمکت پرسپولیس نبینید . فدراسیون همچنان روی قطبی تاکید دارد و زیر بار حرف زور هم نمی رود … مگر اینکه زورش خیلی زیاد باشد .
علی آبادی

تکمیلی : روزنامه اعتماد نوشت . قرار بود دیشب با قطبی تماس بگیرند تا ساعت ? عصر تماس نگرفتند و قطبی گفت چون تا الان با من تماس نگفتند من برای هدایت پرسپولیس به شیراز می روم .پس امروز قطبی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند



 
گالری عکس دکوراسیون(یکشنبه 86 اسفند 12 ساعت 11:27 صبح )

برای دیدن تمامی عکسها و در سایز واقعی روی عکس کلیک کنید




 
عکس های کاپ طلای(یکشنبه 86 اسفند 12 ساعت 11:24 صبح )

 

 

 

 

 

 

 



 
اخبار ای تی 1(یکشنبه 86 اسفند 12 ساعت 11:16 صبح )

شاید عنوان این نوشته برای بعضی ها قابل تحمل نباشد ، طرفداران لینوکس و اوپن سورس هم از این قاعده مستثنی نیستند ، البته خودم هم از طرفداران پروپا قرص لینوکس از جمله اوبنتو هستم . در معقوله ی سیستم عامل ها برای موبایل ، از نظر فراوانی می توان به سیمبیان اشاره کرد ، سیمبیانی که با تکیه بر نوکیا خود را بهترین می داند . نوکیا در از مدتی قبل ، سیمبیان را به صورت کاملا جدی ، روی گوشی هایش قرار می دهد . سیمبیان علاقه مندان زیادی دارد و مهم ترین دلیل این علاقه مندی ، مجبور بودن به استفاده از آن است . همه کسانی که نوکیا دارند مجبور هستند که سیمبیان را دوست داشته باشند و تعداد این طیف آدمها کم نیست .

ویندوز موبایل ، سیستم عاملی است که از طرف مایکروسافت عرضه شده است و قالبا در Pocket Pc ها و Smart phone ها نصب شده است . ویندوز موبایل بیشتر قابلیت های ویندوز (کامپیوترها) را در خود دارد و شخصا رقیبی برای آن نمی بینم . در همین هفته بود که اعلام شد ویندوز موبایل ? در رقابتی با کمپانی های معروف از جمله گوگل ، اپل و… ، رتبه ی نخست سیستم عامل های موبایل را به خود اختصاص داده . حق ماکروسافت بود….

حل یک نکته ی حقوقی ! : کاربران ویندوز موبایل بر خلاف ویندوز کامپیوتر دزد نامیده نمی شوند و همه آنها از رام اصلی که توسط ماکروسافت روی گوشی شان نصب شده است استفاده می کنند و در هر جا که باشند می توانند آن را به نسخه ی های بالا تر آپدیت بکنند و لذت ببرند .

ادامه ی این مطلب برای کسانی است که ویندوز موبایل را به هیچ وجه تاکنون ندیده اند ، پس اگر با این سیستم عامل آشنا هستید خواندن ادامه ی این مطلب را توصیه نمی کنم .

اگر کمی با گوگل آشنا باشید می توانید خصوصیات دقیق ویندوز موبایل را پیدا کنید اما تنها راهی که به ذهنم رسید این بود که از صفحات این سیستم عامل عکس بگیرم ، عکسی را که می بینید صفحات گوشی I-mate Jamin خودم است (ویندوز موبایل ?). زبان تصویر گویا تر است …. عکسها را شماره گذاری کردم تا بتوانم به صورت خلاصه در موردشان توضیح بدم .

Desktop:صفحه ی اصلی ویندوز موبایل جای والپیپر نیست ! تقریبا چیزی شبیح به شورت کات در ویندوز کامپیوتر ، هر برنامه یا نرم افزاری را که بخواهید می توانید در صفحه ی اصلیتان قرار دهید و سریع به آن دسترسی داشته باشید . در این صفحه ی تعداد ایمیل هایم قابل مشاهده است ، در ضمن در مسنجر های یاهو و گوگل تالک هم آنلاین هستم . قضاوت با خودتان !

?- نرم افزار +IM که توسط آن در یاهو مسنجر و گوگل تالک آنلاین می تواند تمام روز آنلاین بود …

?- برنامه ای برای اجرای فایل های ZIP ، RAR و آرشیو ها

?- نمایش عکس و اسلاید تصویر به صورت تمام صفحه

?- Internet Explorer و دانلود رینگ تون های رایگان از سایت ماکروسافت

?- دوستان آنلاین در گوگل تالک

?- صفحه ی اصلی گوگل و و چک کردن Gmail

?- قوی ترین دیکشنری موبایل برای تبدیل انگلیسی به فارسی با قابلیت های فراوان

?- صفحه ی دایالر ، در پاکت پی سی های بدون کیبورد ، این کار به صورت تاچ اسکرین انجام می شود

?-منوی اصلی نرم افزارها و مدیریت اطلاعات

??- صفحه ی تنظیمات (اتصالات GPRS ، WIFI, وایرلس و…)

??- آکروبات ریدر ( PDF Reader) نسخه ی مخصوص ویندوز موبایل

??- Google earth نسخه ی ویندوز موبایل (بدون کم یا کاستی نصب به نسخه ی PC)

??- File maneger ، هیچ فایلی مخفی نمی ماند !! حتی فورمت های exe , cab (اجرا هم می شوند !)

??- مدریت حرفه ای تصویر

??- گوگل مپ نسخه ی ویندوز موبایل

??- منوی سوییچینگ برای اتصالات GPRS و WIFI و بلوتوث و…

شاید این قابلیت ها را در گوشی های دیگر هم دیده باشید اما باید در نظر بگیرید که…

?- بیشتر این نوع گوشی ها ،صفحه ی نمایشی به اندازه ی دوبرابر گوشی ها نوکیا سری N دارند به علاوه ی رزولیشن فوق العاده بالا

?- ویندوز موبایل در دو نوع گوشی ها عرضه می شود ، الف ) بدون صفحه کلید و تماما تاچ اسکرین (لمسی) ب ) با یک کیبورد کامل و بدون نقص به علاوه ی تاچ اسکرین (لمسی)

و مهم ترین برتری ویندور موبایل :

من همه ی این عکسها رو در عرض ? دقیقه گرفتم و تمام این برنامه ها همه شان در حال اجرا بودند ، در یک لحظه می توان به تمام این ها دسترسی داشت . دقیقا مانند ویندوز و یا لینوکس کامپیوتر شخصیتان .

پ.ن : به هیچ وجه حاضر نیستم نوکیا و یا سونی اریکسون و…. بخرم !

پ.ن : هدف اصلی این پست : چرا هر سال ویندوز موبایل به عنوان بهترین انتخاب می شود ؟ پس فکر دیگه ای نکنید !

تقریبا همه ی پاکت پی سی ها از سیستم عامل ویندوز موبایل استفاده می کنند و این سیستم عامل قوی ضعف های قابل بیانی دارد ، از جمله بد ترین ایرادات ویندوز موبایل ، نبود یک مرورگر قوی است ، ماکروسافت مروگری خیلی ساده و غیر کاربردی را روی این سیستم عامل قرار داده است و تقریبا این مرورگر برای کاربران به دلیل سادگی  غیر قابل استفاده است .

امروز طبق خبری که dodevice  منتشر کرد ، مرورگری جدید و حرفه ای برای نسخه ها ? و ? و شاید هم ? ویندوز موبایل ، در حال ساخت و برنامه نویسی است ، طبق خبر اعلام شده ، این مرورگر ، ابزارهای حرفه ای و کاربری ای را در اختیار کاربران پاکت پی سی ها قرار داده است و یکی از مهم ترین ضعف های ویندوز موبایل را برطرف می کند . نام این مرورگر Skyfire است و با سایت های متفاوتی مانند یوتوپ ، سازگار است .

گوگل و The Weather Channel برای راه اندازی سرویس هواشناسی روی گوگل مپ یک گروه کاری تشکیل داده اند و در حال حاضر این سرویس در دسترس است و می توان براحتی از آن استفاده کرد .

برای اینکه آب و هوای مناطق مورد جستجوی خود را روی گوگل مپ ببینید باید از طریق تب My Map و گزینه ی The Weather Channel آن را فعال کنید.

این سرویس جدید گوگل به کاربران اجازه می دهد تا وضعیت آب و هوای جاری منطقه ای خاص را مشاهده و حتی آب های آن منطقه در روزها یا هفته های آینده را پیش بینی کنند و برای سفرهای کوچک و بزرگ خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. شما با استفاده از این ابزار گوگل می توانید خیلی چیزا از جمله هشدار های هواشناسی و یا پوشش ابری مناطق را ببنید و البته چیزی را که می بینید را می توانید ویرایش کنید و یا مشروح آب و هوا و یا نوع باد و …. را نیز به دلخواه اضافه کنید .

google-maps-weather1.jpg

در این سرویس ، آب و هوای مناطق با استفاده از حباب های شناور روی نقشه نشان داده شده اند و این حباب های کوچک ابتدا ، درجه ی حرارت و پوشش ابری را نشان می دهند….برای دیدن مشروح وضیعت آب و هوایی آن منطقه فقط کافی است تا روی آنها کلیک کنید تا اطلاعتی مانند : پیش بینی ده روز منطقه ، پیش بینی های تخصصی (مثلا ماهی گیری) ، هشدار های هواشناسی (درجه ی حرارت خیلی بالا) و …. را بدست آورید .

google-maps-weather2-small.jpg

(برای دیدن عکس با اندازه ی اصلی کلیک کنید)

نگاه گوگل یه گوگل مپ چیزی بیشتر از نقشه های راه ها و شهر ها است و کاربران نیز انتظارات بیشتری از این سرویس دارند و مطمئنن سرویس هواشناسی گوگل یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی است که توسط گوگل ارائه شده است.



 
اخبار 2(یکشنبه 86 اسفند 12 ساعت 11:15 صبح )

عکس : برترین عکس جهان [ February 10, 2008 ]

12533_957.jpg

فارس: عکس سرباز ازپافتاده آمریکایی که از لحاظ روحی و جسمی بسیار خسته به نظر می‌رسد و توصیف ازپافتادگی یک کشور را با خود دارد،در مسابقه عکس‌ مطبوعات جهان برترین عکس شد.

"البیان"،این عکس که سرباز آمریکایی خسته را در سنگری در افغانستان به تصویر کشیده است توسط تیم انگلیسی "هثرینگتون" گرفته شده که در مجله "ونتی فر" به چاپ رسیده است.

هیات داوران این عکس را به این گونه توصیف کردند که نماد "خستگی یک مرد و ازپافتادگی یک کشور" است.

جاری نیت"،رئیس هیات داوران گفت:ما همگی با این عکس در ارتباط هستیم این تصویر مردی را نشان می‌دهد که به آخر راه رسیده است.

59 عکاس از 23 کشور جوایز برترین عکس‌هاس سال 2007 را از آن خود کردند.

شرکت "جیتی ایمیجز انک" پنج جایزه این مسابقه را به دست آورد که عکس‌هایی از ترور "بی‌نظیر بوتو"،نخست‌وزیر پاکستان در جمع عکس‌های برتر این شرکت بود.

بر اساس اعلام سازمان عکس مطبوعات جهان واقع در آمستردام، بیش از پنج هزار شرکت کننده از 125 کشور جهان 80 هزار و 536 تصور ارسال کردند.

هترینگتون، برنده‌ی جایزه‌ برترین عکس خبری طی مراسمی که در 27 ماه آوریل در آمستردام برگزار خواهد شد، جایزه ده هزار یورویی خود را دریافت خواهد کرد.




   1   2   3   4      >
 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 4  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 21680  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «